Despre ALPHA Partener Sistem SRL

  • Suntem aici pentru a aduce pe piaţă un concept îmbunătăţit pentru „furnizor ambalaje din plastic”: o balanţă echilibrată între Quality – Cost – Deliveries – Management relaţional.
  • Ne ghidăm după standarde etice înalte în tot ceea ce facem, credem în integritate şi în munca în echipă.
  • Urmărim calitatea şi profitabilitatea cu scopul de a ne menţine în afaceri, de a asigura bunăstarea angajaţilor noştri şi de a avea continuu clienţi încântaţi.
  • Colaboratorii noştri sunt importanţi pentru succesul nostru şi ne dorim parteneriate pe termen lung în condiţii de respect şi avantaj reciproc.
  • Susţinem perfecţionarea continuă, comunicarea şi critica constructivă.
  • Dezvoltarea personalului nostru este esenţială pentru creşterea noastră şi succesul în viitor.
  • Oferim training şi educaţie pentru a avea angajaţi mulţumiţi şi mândri de a fi membrii în familia Alpha.
  • Suntem angajaţi informaţi, proactivi, adaptabili, curajoşi şi responsabili în fiecare zi.

Mesaj transparent, realist şi gratuit, atât pentru Clienţii noştri cât şi pentru cei ce, în prezent, nu ne onorează a ne fi Clienţi dar care, cu siguranţă, ne vor deveni Clienţi:

În toţi cei +14 ani de experienţă în achiziţii şi supply-chain în industria auto, Dacia Renault Group şi în alte companii multinaţionale de producţie a componentelor (metal, plastic, textil) dedicate pentru industria auto naţională şi internaţională, am avut ocazia să învăţăm multe practici de business profesional, nu ocazional şi nu “bişniţă”, acestea din urmă fiind, din păcate, cele ce caracterizează mediul comercial în economia actuală, practici din care doresc să va împărtăşesc câteva cu titlu absolut gratuit:

  • supra-calitatea costă.
  • balanţă echilibrată între Quality – Cost – Deliveries – Management relaţional se construieşte foarte greu şi este o muncă asiduă şi continuă pentru a o păstra.
  • non-calitatea costă mult mai mult decât supra-calitatea: bani, timp, energie, resurse de personal, stres, nervi…
  • comunicarea deschisă, sinceră şi back-up-ul în producţie reprezintă primele aspecte care conduc la asigurarea Clientului că întodeauna va avea produsele comandate la ora şi data când Furnizorul s-a angajat că le livrează.
  • costul materiei prime reprezintă aprox 60%-70% din costul produsului finit, ceea ce implică o atenţie majoră în achiziţia de materii prime la calitatea, preţul şi termenul de livrare necesare.
  • angajaţii unui Furnizor nu sunt plătiţi de acţionarul, patronul, directorul general al firmei respective, ci de Clienţii cărora li se livrează produsele pe care angajaţii respectivi le produc.
  • “il faut doner pour recevoir” – trebuie să dai, să oferi pentru a putea solicită ceva în schimb.
Adrian Popa – Acţionar şi Director General

Nu va lăsaţi amăgiţi de anumiţi competitori ai noştri care, activând pe aceeaşi piaţă de desfacere dar aplicând politici anticoncurenţiale, oportuniste şi fără sustenabilitate, nu au competenţele de a asigura o balanţă echilibrată între Quality – Cost – Deliveries – Management relaţional:

  • fie sunt simpli “revânzători” ale acestor produse, fără a cunoaşte detaliile de fabricaţie, posibilităţile de personalizare ale unui produs finit, lipsind cu desăvârşire flexibilitatea necesară într-o relaţionare, alta decât oportunistă;
  • fie nu au capabilitatea de asigura un flux constant în aprovizionarea cu materii prime, fiind obligaţi să recurgă la achiziţii punctuale şi “suspecte”;
  • fie nu deţin propriul parc de echipamente industriale de producţie, lucrând în colaborare cu diverse entităţi de producţie aflate în alte locaţii geografice decât propriul lor birou de vânzări, neavând capacitatea de urmărire a întregului flux de producţie (de la recepţia materiei prime, analiza certificatelor de calitate a materiei prime, stocarea sa în condiţii adecvate, pregătirea materiei prime pentru producţie…până la finisarea, ambalarea şi depozitarea în condiţii adecvate a produselor finite) şi neavând o reacţie adecvată la eventualele derapaje naturale în procesul de producţie ;
  • fie nu deţin propriul parc de vehicule de livrare a produselor finite, producând impacte majore în termenele de livrare la Clienţi;
  • fie doresc, pur şi simplu, să contracareze ascensiunea noastră înceată, solidă şi sustenabilă, practicând politici de dumping dar conducând la imposibilitatea de a susţine pe termen mediu şi lung acordurile de Quality – Cost – Deliveries – Management relaţional.